31 مدل شیک برای تزیین اتاق عروس و داماد با شمع و گل و بادکنک و تور!

0
13695
تبلیغات

اتاق خواب یکی از بخش های مهم در دکوراسیون خانه عروس و داماد است که می توان آن را به روش های مختلفی تزیین کرد. اما در بین تمامی این روش ها، زیبایی و طراوت گل ها و حس و حال رمانتیک شمع ها و بادکنک و تور، باعث شده است که خیلی افراد تصمیم بگیرند که این ها را کنار هم در اتاق عروس به کار ببرند. بنابراین در این مطلب تصمیم گرفته ام با ارائه عکس های مختلف، روش هایی برای تزیین اتاق عروس را به شما عزیزان معرفی کنم و 31 مدل عکس تزیین آن را باهم ببینیم.

تزیین اتاق خواب عروس با شمع و گل

فهرست دسته بندی:

آموزش روش های تزیین اتاق خواب عروس و داماد

1. تزیین با گل

2. تزیین با شمع

3. تزیین با بادکنک

4. تزیین با تور

گالری تصاویر مدل های اتاق عروس

با چه روش هایی می توان تزیین اتاق خواب عروس را انجام داد؟

1. ترفند های تزیین اتاق خواب عروس با گل:

 – گل های طبیعی و مصنوعی برای تزیین اتاق خواب:

باید بدانید که هم از گل مصنوعی و هم از گل طبیعی می توان در تزیین اتاق خواب عروس استفاده کرد که انتخاب بین این دو، با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید، به خودتان بستگی دارد. اما از نظر من بهتر است که از گل طبیعی استفاده کنید، چرا که آن ها به محیط طراوت و شادابی می دهند و فضای اتاق را سرشار از انرژی مثبت می کنند.

گل برگ رز و قو روی تخت خواب برای تزیین اتاق خواب عروس

– استفاده از گلبرگ در تزیین اتاق خواب عروس:

در این روش باید گلبرگ ها را از هم جدا کنید و آن ها را مانند عکس های زیر، به شکل قلب و یا اولین حرف اسم عروس و داماد روی تخت قرار دهید.

اتاق خواب عروسی که تخت آن با استفاده از گلبرگ های رز قرمز به شکل قلب و سقف آن با بادکنک های هلیومی قرمز رنگ تزیین شده است

اتاق عروسی که تخت آن با گلبرگ های گل رز قرمز به شکل قلب تزیین شده است و از بادکنک های هلیومی شاخه های گل رز آویزان شده است

همان طور که در عکس های بالا دیدید، گلبرگ ها روی روتختی های تک رنگ و بدون طرح قرار داده شده اند. اما اگر روتختی شما طرح دار است، بهتر است به جای تخت، قسمتی از کف اتاق که فرش آن را پوشش نداده است را با گلبرگ تزیین کنید.

کف اتاق خواب عروسی که روی آن به وسیله دو قلب سفید و قرمز که از گلبرگ و شمع های کوچک درست شده اند، دیزاین شده اشت

البته روش زیبا و جذاب دیگری نیز برای دکوراسیون با گلبرگ وجود دارد که می توانید آن ها را مانند عکس زیر، به صورتی که مسیر بین درب اتاق تا تخت خواب را پوشش دهند، روی زمین قرار دهید.

اتاق خواب عروس و دامادی که کف آن با گلبرگ های صورتی، قرمز و زرد و سقف آن با بادکنک های هلیومی صورتی رنگ دکور شده است

– استفاده از شاخه گل در تزیین اتاق خواب عروس:

روش دیگری که برای دیزاین اتاق عروس و داماد می توانید به کار ببرید، این است که گل ها را از ساقه ها جدا کنید و آن ها را به شکل قلب و جملات عاشقانه روی روتختی عروس و یا زمین قرار دهید. همچنین می توانید مانند عکس زیر، گلبرگ ها را اطراف آن ها پخش کنید تا زیبایی آن دو چندان شود.

تخت خواب عروس و دامادی که روی روتختی سفید آن گل و گلبرگ های رز قرمز به شکل قلب و love قرار داده اند

قیمت و خرید مدل های روتختی عروس و داماد جدید و شیک!

اما روش منحصر به فرد دیگری که پیشنهاد می کنم از آن استفاده کنید، مانند عکس زیر است. در این حالت بدون جدا کردن ساقه های گل، آن ها را از بادکنک های هلیومی به صورت وارونه آویزان کنید و بالای تخت خود قرار دهید.

اتاق عروسی که شاخه های گل رز توسط بادکنک های هلیومی از آن آویزان شده است و روی روتختی سفید آن گلبرگ های قرمز به شکل قلب، حروف و اعداد قرار داده شده است

– استفاده از دسته های گل در تزیین اتاق خواب عروس:

روش شیک و ساده دیگری که برای دکوراسیون اتاق عروس وجود دارد، قرار دادن دسته های گل زیبا، در به روی میز آرایش و یا نصب آن ها روی دیوار پشت تخت است.

اتاق عروسی که در کنار و بالای تخت آن دسته گل های سفید و بنفش گذاشته شده است و تخت آن دارای روتختی طرح دار کرم رنگ می باشد

همچنین شما می توانید یک دسته گل زیبا که از شاخه های گل طبیعی درست شده است را روی تخت بگذارید و دیزاینی ساده اما شیک داشته باشید.

استفاده از دسته گل روی تخت عروس

– استفاده از ریسه های گل برای تزیین اتاق خواب عروس:

برای این روش، ریسه هایی از جنس کاموا و یا کنف تهیه کنید و گل های ریز مصنوعی را به آن ها وصل کنید و توسط یک میله به دیوار پشت تختتان نصبشان کنید.

اتاق خوابی که از دیوار پشت تخت آن ریسه های گل رز صورتی رنگ آویزان شده است

ریسه های گل های ریز مصنوعی صورتی رنگی که توسط میله ای از دیوار آویزان شده اند

همچنین می توانید ریسه های گل طبیعی درست کنید و آن ها را به چهار چوب تخت همراه با ریسه های ال ای دی آویزان کنید.

مطلب مرتبط: 7 ایده تزیین گلدان شیشه ای با گل مصنوعی برای دکور زیبای منزلتان!

بازگشت به فهرست

2. روش های تزیین اتاق خواب عروس با شمع:

همان طور که در ابتدا اشاره کردم، روش های تزیین اتاق خواب عروس با شمع آن چنان متنوع نیست. با این حال شما می توانید با توجه به نحوه دیزاین گلی که انجام داده اید، شمع ها را در کنارشان قرار دهید تا یک ترکیب فوق العاده زیبا ایجاد شود. برای مثال اگر گلبرگ ها را به صورت قلب چیدمان کرده اید، شمع را به همان شکل دورشان بچینید.

کفپوش چوبی که روی آن به وسیله گل های زرد و قرمز و چندین شمع به شکل قلب تزیین شده است

اتاق خواب عروسی که روی روتختی سفید آن گلبرگ های رز و شمع شکل قلب را تشکیل داده اند و شاخه گل ها رز توسط بادکنک های الیومی روی آن قرار داده شده اند

یا اگر مسیری با گلبرگ ها را در اتاق به وجود آورده اید، می توانید مانند عکس زیر اطراف آن ها را با شمع چراغانی کنید.

اتاق عروس و دامادی که کف آن به وسیله مسیرهای گلبرگی که در کنارشان شمع های روشن قرار دارند، تزیین شده است

اتاق عروسی که روتختی آن با گلبرگ های رز قرمز و شمع های روشن به شکل قلب و سقف آن با بادکنک های هلیومی قرمز که گل رز از آن ها آویزان شده است، تزیین شده است

البته باید بگویم که چیدمان شمع ها تنها به نحوه دیزاین گل ها محدود نیست. در واقع شما می توانید شمع ها را به صورت جداگانه روی تخت یا رو زمین به شکل قلب چیدمان کنید و یا آن ها را بدون هیچ شکل خاصی روی میز کنار تخت و یا میز آرایش بگذارید.

نکته: در قرار دادن شمع روی تخت احتیاط لازم را داشته باشید تا به روتختی آسیب وارد نشود و موجب آتش سوزی نشود.

شمع های روشن قرمز رنگی که روی سطحی به شکل قبل در آمده اند

تخت خوابی دونفره ای که روی آن به صورت پراکنده گلبرگ های قرمز قرار داده شده است و طاقچه پشت آن شمع های روشن قرمز دارد

اتاق عروسی که روی روتختی سفید آن گلبرگ های صورتی رنگ پخش شده است و روی میزهای کنار تختی و صندلی پایین تخت آن شمع های روشن قرار دارد

سینی زیبایی که درون آن سه شمع بزرگ گلبهی و گل های سفید قرار دارد

بازگشت به فهرست

3. تزیین اتاق خواب عروس با استفاده از بادکنک:

استفاده از بادکنک نیز یکی دیگر از راه های تزیین اتاق خواب عروس می باشد. شما می توانید از بادکنک های زیاد تک رنگ استفاده کنید و کف زمین را با آن ها بپوشانید.

تزیین اتاق خواب عروس با بادکنک سفید

همچنین می توانید از بادکنک های هلمیومی استفاده کنید و سقف اتاق را پر از بادکنک کنید. همچنین بادکنک های طرح دار مانند طرح قلب و حلقه نیز مناسب این دیزاین می باشند.

تزیین اتاق خواب عروس با بادکنک صورتی

بازگشت به فهرست

4. تزیین اتاق خواب عروس با استفاده از تور:

تور هم یکی از نماد های ازدواج و عروسی می باشد که روی سر عروس هم قرار دارد. شما می توانید از این نکته ایده بگیرید و از طور بالای تخت خواب عروس نیز استفاده کنید. همچنین می توانید به همراه آن از ریسه های نوری و گل طبیعی نیز استفاده کنید.

تزیین اتاق خواب عروس با استفاده از تور

همان طور که مطالعه کردید در این مطلب تلاش کردم روش های ساده و در عین حال زیبایی را برای دیزان اتاق عروس با شمع و گل را به شما عزیزان معرفی کنم. پس از این روش ها ایده بگیرید و با کمک خلاقیت خود، فضایی رمانتیک و شیک به وجود آورید.

بازگشت به فهرست

در ادامه شما را به دیدن عکس تزیین اتاق خواب عروس 2022 دعوت می کنم.

31 مدل عکس تزیین اتاق خواب عروس:

بازگشت به فهرست

توجه: تمامی مطالب این سایت برگرفته از دانش طراحان و دکوراتور های داخلی مدیا دکور می باشد و هرگونه کپی نوشته ها بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.


مطالب مرتبط:

تزیین خانه با گل مصنوعی – 8 نکته ای که در دیزاین گل های مصنوعی باید بدانید!

5 اشتباهی که انرژی مثبت در خانتان را از بین می برد!

دکوراسیون اتاق خواب – 9 نکته طلایی که اتاقتان را زیبا جلوه می دهد!

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید