رنگ پاستیلی در دکوراسیون داخلی

0
2687
تبلیغات

این روز ها رنگ های پاستیلی بسیار محبوب شده اند و نماد دکوراسیون مدرن می باشند و محبوبیت بیشتری نسبت به رنگ های کلاسیک مانند قهوه ای، زرشکی، فیروزه ای و… دارند. ما در این مقاله ترفندهای استفاده از رنگ پاستیلی در دکوراسیون داخلی، برای شیک شدن و زیبا شدن خانه شما، خواهیم گفت.

رنگ پاستیلی در دکوراسیون داخلی

رنگ های پاستیلی چه نوع رنگ هایی هستند!

رنگ های پاستیلی حالت ملایم و دوست داشتنی دارند و نماد لطافت و معصومیت می باشند. رنگ های پاستیلی به ترکیب رنگ های روشن و شاد با رنگ های سفید می گویند، رنگ هایی مانند: زرد کوراتز، آبی ملایم، سبز نعنایی، بنفش یاسی، هلویی و صورتی کم رنگ می باشد. به رنگ های زیر توجه کنید:

رنگ پاستیلی در دکوراسیون داخلی

ترفند هایی برای اجرای رنگ پاستیلی در دکوراسیون داخلی:

به ترفند های زیر دقت کنید تا بتوانید از رنگ های پاستیلی در خانه خود، استفاده کنید.

1.در استفاده از رنگ پاستیلی در دکوراسیون داخلی، عجله نکنید!

اگر می خواهید از رنگ پاستیلی در دکوراسیون داخلی خانه خود استفاده کنید، باید به آرامی شروع کنید. قسمت کوچکی از خانه را انتخاب کنید و وسایلی از آن را به رنگ پاستیلی در بیاورید . مثلا از راهرو خانه شروع کنید یا وسایلی از آشپز خانه را به رنگ پاستیلی  انتخاب کنید مثل نمکدان ها، کفگیر ها یا وسایل تزیینی آشپز خانه را، به این رنگ انتخاب کنید.

رنگ پاستیلی در دکوراسیون داخلی

2.دکوراسیون داخلی اتاق خواب، به رنگ پاستیلی:

اتاق خواب شروع هوشمندانه ای برای اجرای رنگ پاستیلی می باشد. زیرا اتاق خواب از قسمت های دیگر خانه، مجزا است و می توان آن را به راحتی تغییر دکوراسیون داد. شما می توانید روتختی به رنگ پاستیلی تهیه کنید و با چراغ خواب اتاق خود آن را ست کنید. در نظر داشته باشید از رنگ سفید نیز در اتاق خواب خود استفاده کنید.

رنگ پاستیلی در دکوراسیون داخلی

رنگ پاستیلی در دکوراسیون داخلی

3.استفاده از رنگ متناقض رنگ پاستیلی، در دکوراسیون داخلی:

استفاده از رنگ های متناقض، مانند قهوه ای، بژ، نخودی و… در کنار رنگ های پاستیلی می تواند ایده ای هوشمندانه، برای این سبک رنگ باشد.

 رنگ پاستیلی در دکوراسیون داخلی

4.استفاده از رنگ سفید در کنار رنگ پاستیلی در دکوراسیون داخلی:

در نظر داشته باشید استفاده از رنگ سفید در کنار رنگ های پاستیلی، بسیار مدرن و شیک می باشد. رنگ های پاستیلی را در زمینه رنگ سفید استفاده کنید و زیبایی خیره کننده ای به وجود آورید .

رنگ پاستیلی در دکوراسیون داخلی

5.رنگ پاستیلی در دکوراسیون داخلی آشپز خانه:

انتخاب جسورانه برای استفاده از رنگ های پاستیلی در آشپزخانه، انتخاب کابینت ها به رنگ پاستیلی می باشد ،که بسیار زیبا و خاص می باشد. در مقابل انتخاب محتاطانه برای اجرای رنگ پاستیلی در آشپز خانه، انتخاب رنگ سفید برای کابینت ها و انتخاب رنگ های پاستیلی برای جزئیات آشپزخانه می باشد.

رنگ پاستیلی در دکوراسیون داخلی

رنگ پاستیلی در دکوراسیون داخلی

استفاده از رنگ های پاستیلی، حس بسیار خوبی در خانه ایجاد می کند. کمی جسارت داشته باشید و از قید و بند سنت بیرون بیایید و دکوراسیونی مدرن  با رنگ هایی جدید برای خانه خود انتخاب کنید.


ما مقاله ای در مورد، چه رنگ هایی در دکوراسیون داخلی را به کار ببریم، را نیز برای شما بزرگواران تهیه کرده ایم. به روی لینک زیر کلیک کنید تا بیشتر در این مورد، آگاهی پیدا کنید.

با 6 روش کاربردی ترکیب رنگ در دکوراسیون داخلی آشنا شوید!

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید